injail

Uppdarering.

Av Jöran Lundberg - 2022-03-17 22:13

Läget.

 

Datastrul.

 

På grund av ett litet missöde med min dator var jag forhindrad att skriva min Blogg igår. Jag sökte förtvivlat efter felet. Ulrika ledde mig in på rätt spår, Hon menade att felet berodde på en bruten kabelanslutning. Efter mycket letande konstaterades också att så var fallet.

 

Kriget i Ukraina

 

Man är rädd för att kriget skall spilla över även till Sverige. Därför vill man kraftigt förstärka totalförsvaret. Men detta är inte gjort i en handvändning. Men naturligtvis ytterst nödvändigt. I takt med att Putin blir allt mer desperat trappas hemskheterna upp. Det börjsr mer och mer likna ett folkmord.

 

Ishockeyn.

 

Grundserien slutade med en betydelselös match mot AIK. Detta genom att MODO redan befäst sin andra plats.

Nu begynner slutspelet kommande torsdag då kvartsfinalen börjar MODO får välja motståndare sedan HV gjort sitt val.

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards